چاپ     ارسال به دوست

مدیر دفتر ارتباط با صنعت پژوهشگاه منصوب شد.

 

دکتر شعبانی سرپرست پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران با صدور حکمی دکتر مهسا باغبان صالحی عضو هیأت علمی پژوهشکده نفت پژوهشگاه را به سمت مدیر دفتر ارتباط با صنعت پژوهشگاه منصوب نمود.


در حکم دکتر شعبانی آمده است :

همکار ارجمند سرکار خانم دکتر مهسا باغبان صالحی

 

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد و تخصص سرکارعالی به‌ موجب این حکم، به‌عنوان

 

                                                                     مدیر ارتباط با صنعت

 

منصوب می‌شوید و امید است در چارچوب برنامه پیشنهادی اینجانب با جلب همکاری کلیه کارشناسان و اعضای هیأت‌علمی در تحقق اهداف متعالی نظام علم و فناوری کشور نقشی شایسته ایفا نمایید.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و مشارکت دادن و تضارب آرا با همکاران و اعضای هیأت علمی در راستای تحقق موارد زیر گام های مؤثری برداشته شود.

·        اعلام توانمندی های علمی-پژوهشی و پتانسیل های توسعه فناوری به مراکز تحقیق و توسعه شرکت های خصوصی معتبر و سازمان های معتبر دولتی (وزارت صمت، نفت و گاز، نیرو و ...).

·        مشارکت فعال در پروژه های تحقیق و توسعه شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی به انحاء مختلف نظیر فعالیت به عنوان مجری پروژه، مشاور پروژه یا سرمایه گذاری مشترک.

·        پیگیری و تشویق ثبت پتنت معتبر بین المللی برای اقلام و دستاوردهای پژوهشی که قابلیت تجاری سازی در سطح بین المللی دارند.

·        ارتباط مؤثر با مراکز تحقیقاتی و R&D بین المللی و تعریف زمینه های همکاری.

·        احصاء و طبقه بندی توانایی های علمی و فناوری پژوهشگاه شامل نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری.

·        مشارکت فعال در نمایشگاههای مختلف صنایع مرتبط با زمینه فعالیت های پژوهشگاه.

·        توانمندسازی نیروی انسانی پژوهشگاه از طریق دوره های آموزشی در زمینه هایی مانند ارائه و مدیریت پروژه، مدیریت دارایی های فکری و ... در سطح استاندارد.

·        در نظر داشتن منافع پژوهشگاه در پروژه های برون سازمانی از قبیل حق امتیاز (رویالیتی)، تجهیز آزمایشگاهها، تناسب میان بودجه پرسنلی با سایر هزینه ها و ...

·        فعالیت مؤثر در بهره مندی از ظرفیت های معاونت فناوری وزارت عتف.

·        مشارکت فعال در رصد و ارائه ایده ها و پروژه های معاونت فناوری وزارت عتف از قبیل سامانه های نان، ساتع و ...

·        هماهنگی برای احداث دفتر ارائه خدمات مشاوره ای و پژوهشی با مدیریت شهرک های صنعتی بویژه اطراف تهران.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف فوق از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه سرپرست پژوهشگاه همچنین با اعطای لوح سپاس از زحمات و خدمات ارزنده خانم دکتر اعظم اکبری مدیر قبلی دفتر مذکور تشکر و قدردانی کرد.


در این لوح سپاس آمده است :

 

   همکار محترم سرکار خانم دکتر اعظم اکبری

 

  با سلام و احترام،

    به استناد نامه درخواست استعفای سرکارعالی به تاریخ 25/04/1401؛ بدینوسیله بر خود لازم می بینم از مساعی و تلاش هایتان در مدت خدمت در مدیریت ارتباط با صنعت پژوهشگاه که به نحو احسن و شایسته امور را به انجام رساندید، قدردانی و تشکر و دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال مسألت نمایم.

   بی تردید مجموعه دستاوردها و پیشرفت های هر سازمان در سایه روحیه همبستگی و تعهد مدیران و سایر کارکنان میسر می گردد. قطعاً سرکارعالی در دوره مدیریت خود اقدامات برجسته زیادی را انجام داده و یا با ضعف هایی در ساختار و عملکرد مواجه بودید. خوشحال خواهیم شد این موارد به صورت مدون در اختیار اینجانب قرار گیرد.

 


 

سه شنبه ٤ مرداد ١٤٠١ / شماره : ٢٨٦ /  تعداد نمایش :676